zondag 15 januari 2012

Max Colors Baked Eyeschadow (Bruin&Beige)

Kan een goedkoop palletje ook goed zijn? Naar mijn mening wel!
Waar je goedkope palletjes kunt kopen is natuurlijk bij de Action. Daar heb je het make-up merk: Max.
Ze hebben net zoals andere make-up merken mascara, oogschaduw, lipgloss, nagellak enz..
Helaas is natuurlijk niet alles even goed als Catrice of zo want het is een stuk goedkoper dan dat. Maar dat wil zeker niet zeggen dat het slecht is, in tegendeel zelfs!

Dit oogschaduw palletje was tussen de €1,- en de €1,50. Je krijgt voor dat geld 4 gebakken oogschaduws en een spons applicator! Zelf heb ik dit pallet in de kleur 471 Brown & Beige. Een pallet met verschrikkelijk mooie bruin en koper kleuren.
Wil je meer lezen? Klik hieronder!

Nu komt het belangrijkste van dit review: Zijn de kleuren goed gepigmenteerd?
Niet zo goed als die van wat duurdere budget-merken maar voor de prijs is het goed gepigmenteerd.
Helaas is de wit iets minder opvallend, maar de andere drie kleuren zijn wel echt mooi. Zelf gebruik ik de koper kleur (links onder) niet of heb ik nog nooit gebruikt.
Die kleur vind ik dan minder.

Bij alle oogschaduws ben ik er twee keer mee over mijn hand geweest, anders zag je de kleur ervan niet zo heel erg goed op de camera.
  Je kunt Max dus bij de Action kopen. Niet iedere stad heeft die winkel wat dus erg jammer is!
Mijn mening: Mooie kleuren en goeie oogschaduws voor een geweldig prijsje.

Alvast heel erg bedankt voor de reacties op dit artikel, en hopelijk tot de volgende keer!
  Xxx Sabine

2 opmerkingen:

  1. hee sabine
    leuk review
    ik ga hem kopen.
    hij is super mooi !
    ik hou erg van nude kleurtjes
    bedankt ik wist geen goede kleurtjes tot nu Thanxx

    BeantwoordenVerwijderen