vrijdag 20 januari 2012

Essence eyeschadow 35 Party all night

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een mono had gekocht en uitgeprobeerd. Zeker een van Essence!
Mijn laatste was een mooie glitterige zilver, maar die was helemaal gebroken.
Ik had van verschillende beauty-blogsters goede dingen gehoord over wat Essence mono's en ik wou er weer eentje proberen. Omdat ik binnenkort een brugklassersfeest heb, ben ik samen met 4 meiden uit de klas een jurkje gaan kopen.
Bij dat jurkje moest ik natuurlijk ook nog even een mooie oogschaduw shoppen. ;) Toen ik in het Kruidvat deze kleur zag liggen was ik verliefd! Wat een geweldige goude oogschaduw, ik liep naar de kassa en was verschrikkelijk blij toen ik de winkel uit liep.
Al mijn vriendinnen vonden hem ook super mooi, ik kon niet wachten om hem uit te testen voor jullie!

Wil je meer lezen? Klik hieronder!
De kleur van deze oogschaduw is metalic goud, prachtig voor feestjes dus.
Als je over de oogschaduw heen gaat voelt hij erg zacht aan, niet stroef of zo. Gelukkig blijft hij zelfs zonder oogschaduwbasis lang zitten.
De 'finish' (hoe het er uiteindelijk uitziet) hiervan is metalic dat is heel mooi glansend maar zonder shimmer.                                                Het kleurtje is niet super heftig dus je zou het ook naar school kunnen dragen!
Wat het nou zo aantrekkelijk maakt is het schattige patroontje in het product zelf. Echt iets voor ons tieners.

Het is makkelijk verkrijgbaar bij het Kruidvat en bij sommige filialen van de Trekpleister.
De prijs is goedkoop natuurlijk: €1,59 ! Iedereen kan wel een mono van Essence kopen.
  Eindconclusie: Ik vind het een mooie oogschaduw voor alweer een geweldige prijs, goed verkrijgbaar met een prachtige kleur.

Volgende keer komt er een artikel over concealer, want het is nu wel weer goed met de oogschaduws! ;)
Ik vind het echt geweldig dat ik nu meer reacties krijg op mijn blogs! En ik begin ook na een poosje ook weer meer volgers op mijn blog te krijgen ;D
  Allemaal bedankt hiervoor en tot de volgende keer.
Xxx Sabine

8 opmerkingen:

  1. Heey sabine,
    Erg leuk artikel,super dat je er zo blij mee bent. Kun je misschien als je het schoolfeest hebt een artikel/filmpje maken met je outfit en look?
    Lijkt me erg leuk om te zien
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tuurlijk kan ik dat doen! Het artikel zal dan wel een dagje later online komen denk ik :)

      Bedankt nog voor de reactie! Ik krijg er steeds meer en sneller :D
      xxx Sabine

      Verwijderen
    2. oke dankje =)
      wanneer heb je dat schoolfeest?

      superleuk dat je meer en sneller reacties krijgt =)

      xx

      Verwijderen
    3. Okee dan weet ik dat ongeveer na 3 februari dat artikel komt =)
      leuk hoor.

      Verwijderen
    4. Heey sabine,
      heb je foto's gemaakt van je look en je outfit?
      zo ja, wanneer komen die online?

      Verwijderen