woensdag 11 januari 2012

Essence I♥Stage Oogschaduwbasis

Yes, eindelijk dat leuke feestje! Je gaat je natuurlijk speciaal opmaken, met een super mooie ooglook.
Na het feestje kijk je in de spiegel: "Hé, waar is mijn oogschaduw gebleven?" Je doet je ene oog dicht en ziet dat je oogschaduw in je lijntje is gegleden.
Vervelend van die mooie ooglook en dan heb je daar ook nog eens het hele feestje mee rond gelopen! Genânt...

     Heb jij wel eens zo'n moment mee gemaakt als deze hierboven? Ik namelijk wel.
Hoe je dat kunt voorkomen is een oogschaduw basis onder je oogschaduw zelf, aan te brengen.
Het laat het langer zitten, het maakt de kleuren feller en een van de fijnste dingen is dat je oogschaduw dan niet meer in je lijntje kan gaan glijden.
     Ik heb de Essence I♥Stage Eyeschadow Base nou al een tijdje en ik wil er graag mijn mening over geven.
Daarom ga ik speciaal voor jullie nu een review hierover schrijven!
Wil je meer lezen? Klik hieronder!

De applicator hiervan is heel erg prettig om te gebruiken!
De basis droogt matt en huidskleurig op. Er zit niks speciaals in van een glittertje of een glans, wat ik persoonlijk fijn vind.
Het enige minpuntje is dat als je de applicator uit de verpakking haalt je niet alles wat erop zit op je ooglid moet smeren, want dat is best veel! ;)
  Hij is te koop bij het Kruivat, voor volgens mij €2,49!
Het laat je oogschaduw zeker langer zitten, maakt de kleuren mooier en laat het ook niet glijden! Een top oogschaduwbasis.
Hopelijk hebben jullie wat aan dit review. En ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een reactie hier beneden zouden willen plaatsen. Dan weet ik wat jullie hiervan vinden en tips zijn ook welkom! :) Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.                                           xxx-jes Sabine

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik nu een basis van de you rock collectie van Essence. Die is ook erg fijn!

    P.s. ik heb ongeveer 200 lakjes nu..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn veel lakjes! ;)
      Fijn dat die oogschduwbasis ook goed is.
      xxx Sabine

      Verwijderen