zondag 8 januari 2012

Catrice Photo Finish Foundation

Het is al een tijdje geleden dat ik op mijn site een artikel heb geplaats. We hebben met z'n alle ook een hele leuke Kerstvakantie gehad, en we zijn ook op vakantie geweest.
Met zijn alle hebben we oud&nieuw gevierd.
Ik wens nog naar al mijn bezoekers op deze site, en youtube abonnees:
EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN FIJN 2012 !
Hopelijk hebben jullie net zoals ik een leuke en vooral gezellige jaarwisseling gehad met vrienden en/of familie. We maken er met heel Nederland een leuk jaar van en ik maak er weer een geweldig beautyjaar van!
Mijn goede voornemen is dit jaar ook: Meer artikels schrijven voor mijn site, en wat meer beautyvideos op youtube maken.

Vandaag ga ik voor jullie een review schrijven over de Catrice Cosmetics Photo Finish Liquid Foundation 18h:
Om te beginnen wat natuurlijk je als eerste opvalt is de verpakking.
Ik vind de verpakking erg mooi en er zeker niet goedkoop uitzien! Het is een pompverpakking van glas, het glas is matt en dat maakt het noujuist er zo luxe uitzien.

Je kunt de foundation bij het Kruidvat en bij de Trekpleister kopen. (Althans bij ons)
De prijs is niet zo goedkoop als een foundation van Essence, namelijk €6,50. Dus als je opzoek bent naar een foundation onder €5,- is dit niet de juiste voor jou.

De foundation zelf is niet te voelen op je huid. Ik heb er namelijk zo'n hekel aan als je de foundation op je huid voelt!
Het is makkelijk uit te smeren met een foundation kwast, maar kan ook met een stippeling brush of zelfs met je handen. Ik heb hem trouwens in de lichtste kleur: 010 Sand Beige.
Ze hebben ongeveer 6 verschillende kleuren waar je uit kunt kiezen:

Het blijft ook erg lang op je huid zitten natuurlijk geen 18 uur, maar het komt wel in de richting ;)
Sinds dat ik dit gekocht heb ben ik er verliefd op geworden ♥ Het is echt mijn favoriete foundation, terwijl ik er eerst nooit echt fan van was.

Mijn mening: Een super goeie foundation. Helaas is 'ie wel een beetje aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat! Zeker een aanrader, ik zeg "Kopen, kopen, kopen!"
  Hopelijk hadden jullie hier wat aan en tot de volgende keer.
Xxx Sabine

2 opmerkingen:

  1. 6,50 is niet zo duur voor een foundation toch? :p

    maar leuke review.
    leuk dat je meer artikels gaat schrijven =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prijzig? ik heb een Chanel foundation van 40 euro. dat is pas prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen