dinsdag 27 december 2011

Essence Lipstick 01Frosted Review

Dit is mijn favoriete lipstick op het moment! De Essence Lipstick in 01Frosted.
Als eerst de prijs van deze lipstick is €2,- wat natuurlijk goedkoop is. Voor die prijs werkt hij erg goed! Zelf vind ik de verpakking minder, hij is erg simpel! Bijvoorbeeld één van Catrice is meer modern, strak en aantrekkelijk.
Hij is dus van Essence, en dat merk kan je bij het Kruidvat kopen. Heel erg soms vind je het bij filialen in de Trekpleister. Maar ik heb de make-up van Essence daar nog nooit eerder gezien, wel de verzorgings spulletjes.
    Dit is hoe hij eruit ziet op mijn lippen:


Helaas zijn mijn lippen van zichzelf al best gepigmenteerd, en de kleur is best licht. Maar eigenlijk zie je hem wel op mijn lippen, wat heel fijn is! ;)
Zelf vind ik dat hij goed gepigmenteerd is en dus een goeie kleur afgeeft, een prima prijs heeft en goed verkrijgbaar is.

-Xxx- Sabine

2 opmerkingen:

  1. Heei Sabine.
    Ik vindt je filmpjes echt super geweldig:)
    Wil je miss een x sash filmpje maken?
    En welke advies heb je met schol en dan bedoel ik dus vmbo havo vwo?
    Xxxjes katherine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeey Katherine,
      Natuuurlijk zal ik een x een stash filmpje willen maken ;)
      Mijn advies voor de Middelbare was havo/vwo, dat doe ik nu dus. Na mijn 2e rapport weet ik wel niveau ik ga doen havo of vwo :)

      Bedankt voor de lieve reactie!
      xxx Sabine

      Verwijderen