zondag 13 november 2011

Maandag-Vraagdag!!!

De uitslag op de poll, is "Ja!" geworden. 'Wat ja?'denken sommige van jullie dan.
De poll van de vorige keer was: Zal ik een Maandag-Vraagdag doen, dan kunnen jullie mij alles vragen en beantwoord ik deze in een Blog. De meerderheid heeft voor JA gekozen. (Lees verder voor belangrijke informatie!!)

Morgen is het maandag, maar dan wil ik nog geen Maandag-Vraagdag doen. Volgende week wel.
Onder dit artikel laten jullie minstens 3 vragen achter.
   Het mag gaan over: Beauty, mezelf, school, fashion enz. Eigenlijk over alles dus! Te persoonlijke vragen beantwoord ik niet.
Jullie mogen dus vanaf vandaag t/m volgende week zondag vragen aan mij stellen. Niet via Youtube, alleen via deze site http://sabinelovebeauty.blogspot.com/   

Allemaal alvast bedankt voor de vragen, en tot de volgende: Maandag-Vraagdag.
Xxx Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten