zondag 20 november 2011

Geen Maandag-Vraagdag :'(

Geen Maandag-Vraagdag... Helaas, ik heb geen vragen binnen gekregen en dat zal ik dan denk ik ook niet meer krijgen. :'(
  Via deze site als ik vraag om reacties, komen ze vaak niet binnen. Ik denk dat ik daarvoor nog niet bekend genoeg ben. Als ik gewoon in de loop van mijn andere artikelen Beautyvragen krijg zal ik die wel willen beantwoorden in een Maandag-Vraagdag artikel.

Dank jullie wel voor de moeite, van de week komt er ook een leuk artikeltje eraan ;D
xxx Sabine

3 opmerkingen:

  1. Wil je misschien een keer een artiekeltje over concealer schrijven?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem Zal ik een keertje doen ☺ 'Xx Sabine♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien kan je een soort van beautyvragen video maken waar je eerst een oproepfilmpje voor vragen voor maakt dat je dan de vragen die je krijgt in een ander filmpje beantwoord, want op youtube ben je bekender dan met je blog.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen