maandag 7 november 2011

Chocolate-vanilla sprinkle Claire's lipbalm

Deze keer de Chocolate-Vanilla sprinkle lipbalsem van de claire's. Misschien hebben sommige van jullie hem al gezien in de video van Martine -mijn bff- die kwam logeren.
  Samen met haar nam ik een shoplog op en een van de producten die ik had gekocht was deze lipbalsem.
Hij ruikt heel erg lekker! Een beetje zoals chocolate chip cookies. ;D
Ook hebben hun lipbalsems in een soort mini-ijsverpakking, en daar lijkt de geur heel erg veel op. (Ice cream lipbalm) Mijn lippen zijn niet heel erg droog, maar een beetje. Ik heb dus wel een lipbalsem nodig.
Deze is precies goed! Hij ruikt lekker, hij is niet super duur (de prijs lees je verder ;D) en hij is goed voor mij type lippen!



Je kunt hem dus bij de claire's kopen. Voor degene die niet weten wat voor winkel dat is...
  De claire's is een echte meidenwinkel! Je kunt er nagellak, make-up, tassen, sierraden en de meest geweldige dingen kopen! (Dat is wat ik ervan vind)

Even de achterkant laten zien XD

Het enige nadeel wat er soms is, is dat het best duur is. Maar als ze sale hebben, doen ze het ook goed ;) Ik heb toen (bij de video, zal onderaan dit artikel de link erbij zetten) super mooie oorbellen voor €1,- gekocht, en normaal zouden ze €5,- zijn geweest!

Hij hydrateert erg fijn. Als je hele droge lippen hebt zou ik hem je niet aanraden, maar als je net zulke lippen hebt als ik zijn ze precies goed!
  Ook een voordeel als je een vriendje hebt, (ik op het moment niet) hij smaakt dus naar chocolade en vanille!

Ook was hij niet zo duur. (Zonder in de sale te staan) Namelijk €2,50. Je kunt ze dus kopen bij de claire's filialen.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, en als je hem hebt of gaat kopen... Laat even achter wat jij ervan vind, dat zou ik superleuk vinden :)
Volg me ook op twitter!!!!!! http://twitter.com/Sabientje1999/
De link naar de video met Martine: http://www.youtube.com/watch?v=QRcrgA-N5oE
Xxx Sabine

2 opmerkingen:

  1. Leuk! ik kom vrijwel nooit bij de claire's maar ben wel echte en fán van lippenbalsems dus zou het zeker nog wel een keer willen proberen.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb niet echt een claires in de buurt maarja =(

    BeantwoordenVerwijderen