maandag 31 oktober 2011

Essence special effect topper review


Vandaag ga ik het met jullie hebben over een special effect topper van Essence.
Deze is in de kleur: 02 Circus confetti. Het is een hele mooie glitterlak, de glitters zijn in groen, geel, goud, roze, rood, oranje, blauw eigenlijk alle kleuren van regenboog :p
  Ik zal je vertellen wat ik er van vind en de voordelen en nadelen ervan...


Voordelen van deze glitterlak:
  • Het zijn mooie glitters die lekker opvallen
  • Het blijft lang zitten!
  • Eigenlijk past het bij elke outfit die je wilt dragen
  • En het is goed koop (rond de €2,-)
Nadelen van deze glitterlak:
  • Het is er super moeilijk vanaf te halen!!! :(
  • De glitters komen niet over heel je nagel
Je kunt het kopen bij het Kruidvat voor dus ongeveer €2,-. Zelf heb ik het 1½ week opgelaten, want om de week doe ik mijn nagels opnieuw. Maar die nagellak gaat er heel erg moeilijk vanaf, dus de volgende keer als ik het opdoe zal ik het langer laten zitten.

Ik zou het wel aanraden omdat: het lang blijft zitten, bij alle kleding past en goedkoop is :)
Xxx Sabine

3 opmerkingen: