maandag 17 oktober 2011

Deze week geen nieuwe blog :'(

Heeey Meiden,
Ik was deze week van plan wel een blog te schrijven, maar omdat ik deze week 5 proefwerken heb moet ik goed leren en kan ik even geen blog schrijven :(
   Zelf vind ik het heel erg jammer, omdat ik er graag weer eentje wou schrijven. Maar omdat je nu allemaal heel triest kijken (tenminste dat neem ik aan :p) is hier een heel grappig filmpje...
Nou heb je gelachen of niet?!
  Plaats het h
                  i
                  e
                   r
       
                    o
                     n
                      d
                       e
                        r
                        
                         i
                          n
        
                           d
                            e

                              r
                               e
                                a
                                 c
                                  t
                                   i
                                    e
                                     s     :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)    XXX Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten