woensdag 5 oktober 2011

ELF - Eyes Lips Face

Heeey Meiden, 
Waarschijnlijk kent bijna iedereen deze site: http://eyeslipsface.nl/, het is een site die online goedkope make-up verkoopt. Dan denk je al gauw: "Dat zal dan ook niet zulke goede make-up zijn!"
  Nou dat is niet zo! Ze hebben verschillende lijnen. Ook eentje waarbij alle make-up €1,00 is! Ik heb zelf heel erg veel goede dingen over ELF (EyesLipsFace) gehoord, en ik ben van plan wat spulletjes ervan te kopen. In dit artikel ga ik jullie wat vertellen over wat leuke spulletjes van ELF waar ik super veel goede dingen van gehoord heb!
Ik maak een top 3  van de producten die ik er mooi vond uit zien, maar die ook heel veel mensen mooi vinden. De producten zijn allemaal van de Studio lijn, de prijs van deze producten zijn elk €4,00.

De Studio lijn Single Oogschaduw in de kleur: Wild Wheat
Dit is een licht bronzen kleur en erg mooi, hij geeft mooi pigment en een mooi shimmer!
  
Alle producten uit de Studio Lijn hebben ongeveer dezelfde verpakking, dus je kan straks denken dat als ik de andere producten laat zien je denkt: "Dat lijkt veel op elkaar!"




Dan heb je ook nog een super mooie Studio Lijn Blush in de kleur: Twinkle Pink!
Deze lijkt dus (wat ik al eigenlijk een beetje gezegd heb) op de oogschaduw qua verpakking:
Deze is mooi zacht, maar ook cool roze met een gouden shimmer erin.
Als je net zoals ik opzoek bent naar een mooie blush moet je deze echt kopen!



Dan als laatste een mascara voor vollere en langere wimpers:
Deze heb je ook nog eens in waterproof, en doordat de tube van het product kleiner is dan de steel die je moet vasthouden als je de mascara aanbrengt op je wimpers, daardoor heb je meer grip.


Bedankt voor het lezen van deze ELF Blog!
   Xxx Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten