zondag 25 september 2011

Essence Mattifying Cream (Dagcreme)

Heeey Meiden,
Het spijt me dat ik al 3 weken niks meer geschreven heb maar dat komt, omdat ik het met school gewoon heel erg druk heb! Vandaag heb ik aan 5 vakken moeten werken! :O
Vandaag ga ik het met jullie hebben over een dagcrème dat ik nu al voor ruim anderhalve maand gebruik: De Essence Mattifying Dagcrème:




 Dit is een dagcreme speciaal voor de gecombineerde huid. Wat is een gecombineerde huid nou eigenlijk?
  Dat is een huidtype dat je op sommige plekjes een beetje een vettige huid hebt en op andere een droge of normale huid hebt.
Ik heb dat: Op mijn Voorhoofd, neus en kin (T-zone) glimt het vaak, en op mijn wangen is het best droog!Heb jij dit nou ook en wil jij een wat mattere huid? Dan is de perfecte dagcrème. (En je kan hem ook als nachtcrème gebruiken)
  Hij maakt je huid niet super matt maar wel zodat je huid er minder vet uitziet! Al maakt hij dus je huid matt hij hydrateerd het nog steeds zodat hij ook weer niet uitdroogt!

Je kunt hem kopen bij het Kruidvat en in sommige Trekpleister filialen. Hij is €2,- dus iedereen kan hem betalen!
  Ik vind het een fijne dagcrème maar als hij op is ga ik wel een andere proberen, omdat dit pas mijn eerste dagcrème is. Naarmate je hem gaat gebruiken matteerd hij minder :( Maar zeker het proberen waard, en ik zou hem wel zeker opnieuw kopen!
   Xxxx Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten