dinsdag 30 augustus 2011

Middelbare School... :p

Heeey Meiden, <3
De school is al in de meeste delen van het land begonnen, en ook ik mijn deel. Dit jaar zou ik naar een andere school toe gaan: De Middelbare! :) Daar zit ik dus nu 2 dagen op.
Gisteren (maandag) moest ik mijn boeken op halen en hebben we uitleg gekregen, ik heb samen met mijn vriendin en haar oom en tante gekaft.
Vandaag hebben we niet heel erg veel bijzondere dingen gedaan, maar ik zal het toch even vertellen aan jullie...

   We hebben een spelletje gedaan om de namen van je nieuwe klasgenoten beter te leren kennen, en ja... Ik was natuurlijk weer als laatste! :p (Maar kon de namen heel erg goed onthouden van iedereen)
 Daarna hebben we nog meer informatie gekregen en hebben we nog even een beetje geknutseld! (Deze 2 dagen werden we begeleid door onze mentrix) We hadden 2x pauze, en wat een drukte!! Maar eigenlijk had ik dat wel verwacht :p
  Ik heb nog geen een keer iets van:'Wup, brugpieper, brugje enz.' gehoord!!!! Ik denk dat we dat morgen we te horen krijgen, want dan is het onze eerste echte les dag, en krijgen we misschien al wel huiswerk: "Bahhh!">: p
       Dus er komt veel mider op mijn site en Youtube te staan :'(

Ik vind het tottaal niet leuk dat ik het best druk zal krijgen! Het jammere is dat ik geen webcam heb anders kon ik heel erg snel een video maken en alles doen... Maar dat heb ik dus niet.
 Voor mijn verjaardag krijg ik waarschijnlijk een nieuwe laptop (waarvan ik mee moet betalen :p) en daar wil ik dan wel een webcam op!

Nou, bedankt allemaal voor het lezen van deze blog en tot de volgende keer!<3 ( Helaas kan ik niet zeggen waarneer dat is :( )
Xxx Sabine<3

1 opmerking:

  1. Ik zit nu 2 weken op de middelbare, ze gaan je echt niet uitschelden voor brugpieper enzo hoor. Dat zegt iedereen, maar is dus niet zo. Ook huiswerk valt best mee, als je gewoon zorgt dat je veel al tijdens de les afmaakt valt het sowieso mee.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen