vrijdag 1 juli 2011

Review Rexona Deo's

Heeey Meiden, :)
Sorry dat ik al bijna 3 weken niks meer gepost heb, maar dat komt, omdat ik het te druk had! Ik weet het, het is geen excuus, maar het is wel zo... :-S
Vandaag dus een blog over een Rexona Deo die ik echt helemaal geweldig vind:
             Rexona for Teens Crazy Violet
Als je me op Youtube volgt http://www.youtube.com/user/Sabineis4makeup/ heb je in mijn vorige shoplogfilmpje wel kunnen zien dat ik 2x deze Deo heb gekocht.  Ik gebruik hem nu al 2 dagen achter elkaar, en hij is nog zelfs beter dan verwacht!
 
Eerst had ik ook zo'n soort gelijke, de Rexona Tropical Power die ongeveer hetzelfde soort geurtje had en dezelfde werking... SUPER GOED!  Ik heb deze 2 gekocht bij de Action, want volgens mij zijn ze uit het normale assortiment gehaald.  Bij een andere Deo moet ik hem altijd 2 รก 3x op een dag opspuiten.
Deze Deo 1x per dag, dat is super weinig, zeker voor mij, omdat ik nogal snel en veel zweet! :(






 
Voor deze Deo geef ik een: 9+++++++++!!!!:) Een betere Deodorant heb ik nognooit gevonden.
Hopelijk hebben jullie er wat aan, dus als je hetzelfde probleem hebt als ik:
  • Heel erg snel en veel zweten, maar er geen goede Deodorant voor kunnen vinden
Dan is deze echt super de puper geschikt.
Xxx Sabine
Bedankt voor het lezen van mijn blog! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten