dinsdag 14 juni 2011

BLUSH

Heeey Meiden,
Nou, vandaag dus een blog over: BLUSH!!!!!!<3
Ik vind Blush persoonlijk super mooi, het geeft een mooie gloed op je wangen.  Het is niet een heel belangrijk beautyproduct (vind ik), maar wel een hele mooie!
Blush heb je in 2 verschillende 'tinten':  Warme tinten, en Coole tinten.
Warme tinten hebben vaak een oranje, en perzik achtige ondertoon.  Coole tinten hebben vaak een roze ondertoon. (Knal roze, zacht roze maakt niet uit XD)
                                  Links= Coole Blush             Rechts= Warme Blush   
Ook kan je het verschillend opbrengen:
  1.   Lach zo nep mogelijk. Dan zie je een bol op je wangen verschijnen, dat zijn de appels van je wangen. Doe daar wat Blush op. (Manier 1)
  2. Trek je mond in. Je ziet dan een soort van lijntje, dat is je kaaklijn. Doe daar wat Blush op. (Manier 2)
  3. Pak je wijsvinger en je middelvinder. Zet die onder het buitenste puntje van je ogen. Doe onder je vingers Blush op. (Manier 3, dit vind ik ook de fijnste manier, omdat de 'gloed' dan heel neutraal lijkt/is)
Dit was even een snelle blog, als jullie de volgende keer een langere blog willen, plaats dat dan even in de reactie's.  Want ik heb nu niet zoveel tijd, omdat ik spullen voor het kamp moet inpakken!(We vertrekken morgen)
Maar ik vond het wel leuk dat jullie dit weer even hebben gelezen!<3

2 opmerkingen:

  1. Oooh, mooie blushes! Ik wil ook heel graag nog een keer iets van NYX proberen, ze lijken me zo fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooie Blushes inderdaad vooral die roze! ;$

    BeantwoordenVerwijderen