vrijdag 8 juli 2011

Hema Blush Wet & Dry 01

Heeey Meiden, <3


Deze super mooie blush » 
Is de HEMA Blush Wet &Dry in de kleur 01.  Deze kleur is een heel licht roze kleur die super mooi is!Er zit een hele mooie, een beetje licht roze en goude, shimmer in. Ook zitten er glitters in, in 2 kleuren: Roze/Paars-achtig en Goud.
Op de foto komt hij een beetje oranje-achtig over, maar hij is in het echt dus Licht Roze.

Je kan deze Blush op 2 verschillende manieren aan brengen:
  1. Pak je kwast, dip hem in de Blush en breng hem aan. Dan is hij niet heel erg shimmery, maar zie je wel een hele mooie gloed met af en toe wat glitters op je wangen.
  2. Maak (het liefst) een sponsje nat, en dip deze in de Blush. Dan krijg je een super feestelijke look. Glanzend, en shimmery!<3
Hij was echt heel goedkoop, namelijk €4,50! Oké, hij is niet zo goedkoop als een Blush van Essence, maar ik vind de kwaliteit hievan toch wel een stukje beter... XD  Je hebt deze Blush ook nog in verschillende tinten, zoals iets donkerder roze, en veel brons tinten.
    Hopelijk vonden jullie deze Blog leuk, en tot de volgende keer.
    Xxx Sabine<3
PS. Stem allemaal op mijn Poll: Hoelang doe jij over je makeup?
PPS. Alvast heel erg bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die blush in 02, alleen die van jouw vind ik mooier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die blush ook! Alleen dan in een donkerder roze, hij is tot nu toe de enigste blush in mijn stach. Ik vind hem geweldig!
    Ik wist trouwens niet dat je hem ook nat kon aanbrengen, bedankt voor de tip! :D

    BeantwoordenVerwijderen