dinsdag 12 juli 2011

88 Palette♥

Heeey Meiden, 
Vandaag wil ik het met jullie hebben over het:
   88 Palette♥
Ik heb het 88 Palette dus samen met mijn moeder besteld op: http://www.zoeva.de/ een geweldige webshop waar ik nog eens een keer kwastensets van wil kopen :) De Palette hebben we Vrijdag 8 Juli besteld.
Wat ik heel netjes van Zoeva vind, is dat je een e-mail krijgt als ze je bestelling opsturen! Mijn bestelling word vandaag verstuurd. (12 Juli) We verwachten hem Woensdag (13 Juli) of Donderdag (14 Juli) binnen te krijgen.

Volgens mij kent iedereen dit Palette wel?! Je kan hem natuurlijk bij verschillende webshops bestellen, alleen wij wouden hem dus graag bij Zoeva bestellen.
De Palette is super goedkoop(!!!) €14,95!!! :O Echt niet normaal. Daarom is hij ook zo bekend, hij is goedkoop & super  goed gepigmenteerd :) De verzendkosten bij Zoeva zijn niet heel erg veel €5,50, want het is een Duitse webshop, en ik woon natuurlijk in Nederland.
Dus reken maar uit, €14,95+€5,50= €20,45!!! ♥Super goedkoop

Xxxyes Sabine ♥

2 opmerkingen:

  1. Ik zag je video op youtube, hij is echt heel erg mooi!
    Jammer dat je zo weinig reacties krijgt :( Je verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeyy! <'33
    Ik heb ook op Zoeva.de gekeken al een poos terug en ik had ook bijna iets bestelt, maar ging toch niet door (had geen zakgeld meer kwam ik achter! :P). Nu heb ik een andere webshop 'ontdekt' www.buyincoins.com en daar kost een pallette 7 à 8 euro! :O Op Zoeva volgens mij iets van 16 euro en je betaalt ook nog de verzendkosten. Bij BuyInCoins niet! :D Dus als je nog een keer een pallete wilt kopen is dit een tip! ;)

    xxx
    Liefs,
    Liz

    BeantwoordenVerwijderen