dinsdag 26 juli 2011

Essence Maximum Defenition Volume Mascara

Heeey Meiden, 
Als eerst: Sorry dat ik precies 2 weken niks meer gepost heb!! :'( Ik had gewoon niet zoveel tijd, want we gingen heel veel doen die weken.
Daarom vandaag weer een blog op mijn website! Iemand op Youtube vroeg daar ook om, en toen dacht ik:"Ohja! Bijna mijn site vergeten!"


Vandaag ga ik het met jullie hebben over de Essence Maximum Definition Volume Mascara. Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik dol op Volume Mascara's♥(Eigenlijk heb ik ook alleen maar Volume
Mascara's XD) En dat komt, omdat ik van mezelf eigenlijk best lange wimpers heb.
Het enige nadeel is dat je dat niet zo goed kan zien, en dat komt doordat het einde van mijn wimpers een beetje huidskleurig zijn :S
Dus als ik daar met Mascara overheen ga, zijn mijn wimpers erg lang... Alleen heb ik amper Volume :(
 Deze mascara was €2,80!!! Echt heel goedkoop, daarom verwachte ik er ook niet zoveel van. Totdat ik hem afgelopen Zondag uitprobeerde!
Hij is echt super goed, en fijn! Het enige nadeel van Niet-Waterproof mascara, is dat het 'de krul' niet zolang vast houdt als een Waterproof Mascara, en dat merk ik bij elke Niet-Waterproof mascara :(

Deze mascara geeft na 2 lagen echt een perfect resultaat achter, blijft lang zitten. Smeert niet uit enz.! Als deze mascara op is zal ik hem zeker opnieuw kopen, want het is een van mijn favo Mascara's!!!♥


 

Xxx Sabine

2 opmerkingen: