woensdag 17 augustus 2011

Nivea Waterproof Oog&Lip make-upremover

Heeey Meiden, 
Ik was iets minder dan 3 weken niet meer op mijn site te vinden, omdat ik 2 1/2 week op vakantie naar Midden-Frankrijk ben geweest!♥ In die tussentijd heb ik onderanderen deze oogmakeup remover (daarvoor gebruik ik hem tenminste) goed kunnen uittesten:
 De Nivea waterproof Oogmake-up remover.

Het is geen lotion, maar het is een soort van reinigingsmelk voor de ogen! Het is een wit spulletje wat je (vooral) zachtjes over je ogen moet frijven, omdat je wimpers hierbij heel snel uitvallen! :O
Het is dus een slechte oogmake-up remover. Je moet heel erg hard boenen, en dat heel vaak herhallen voordat al je (bijv.) mascara eraf is! Ik raad deze remover gewoon niet aan, omdat hij niet werkt! Als je veel en veel geduld hebt om 10 minuten lang erover te doen om je oogmake-up eraf te hallen moet je hem kopen, als je daar geen geduld voor hebt net zoals ik... Koop dan: de Nivea extreem Waterproof eyemake-up remover.

Hopelijk vonden jullie het interessant om hierover te lezen, en tot de volgende keer!
Xx Sabine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten