maandag 23 mei 2011

Nivea Visage Double Effect oogmake-up remover

                                       Heeey Meiden,
Ik ga vandaag met jullie praten over deze oogmake-up remover van Nivea.
Zaterdag middag ben ik naar een drogisterij bij ons in het winkelcentrum deze remover gaan halen, samen met een vriendin van mij.  Ik wou een nieuwe, omdat mijn 'oude' (van de kruidvat) prikte en soms in mijn oog, en kwam daar ook wel eens in.
Een aantal meiden op Youtube hadden gezegd dat dat echt niet goed was/is, dus ben ik deze gaan halen.
Hij heet: Nivea visage Double Effect extreme waterproof oogmake-up remover
Ik heb hem nou al 2 dagen dus, en ik vind hem super fijn!  Hij is dan wel €6,- maar dan heb je wel wat.
Je hebt er niet zoveel va nodig, omdat hij dus super goed je oogmake-up eraf haalt!  En wat ook nog eens super fijn is, is dat hij voor alle huidtype is... Droog, gemengd, normaal enz. .
Zelf heb ik (denk ik) een gemengde huid, want bij sommige plekjes is het droog, en bij andere plekjes is het een beetje vet. (Niet heel erg, maar een beetje)
Dus dat maakt allemaal niet meer uit :-D.  Doordat je er maar een klein beetje van nodig hebt gaat hij dus lang mee.
Je kan hem 6 Maanden bewaren, maar soms moet je dat niet al te letterlijk nemen!  Bij een mascara wel, want anders kan je een ontstoken oog ervan krijgen!! :-(
Als je het na 6 Maanden uitprobeert, en je krijgt er geen erge reactie van dan kan je het gewoon volop gebruiken!
Mijn vraag aan jou is:  Welke oogmake-up remover gebruik jij nu?
Laat alsjeblieft een reactie achter !! Alvast heel erg bedankt. ;-D

Veel liefs & XxXjes,
         Sabine ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten