zondag 15 mei 2011

Catrice nagellak review

Heeey Meiden, <3
Vandaag schrijf ik een review over 2 lakjes van Catrice.  Ik schrijf een review over deze lakjes, omdat ik deze echt het mooiste vind van alle 5 lakjes die ik heb!

Als eerst ga ik het hebben over een van de: ULTIMATE NUDES 050 Moulin Rouge Light.  Ik heb voor jullie opgezocht wat het betekend: Molen Rood Licht.
Echt een super grappige naam.  Als ik zelf een naam zou mogen geven aan deze nagellak zou het zijn: vieille robe rose (Frans).  Dat betekend Oud Roze Jurk, omdat ik de kleur meer Oud Roze vind! XD
Hij bedekt echt goed! (Met 2 laagjes) Ik het heel erg mooi als je er een matt topcoat over doet, dat geeft denk ik een nog meer natuurlijk effect.
Deze nagellak is een van mijn favoriete!!<3
In het potje, ziet de kleur er iets anders uit, maar hoe hij op je nagels komt vind ik net iets mooier.
Eerst was ik ben dat deze niet goed zou dekken, omdat mijn eerste lakje van Catrice echt niet goed dekt.  Dus ik dacht dat alle lakjes niet echt goed zouden zijn, maar de laatste 4 die ik gekocht heb zijn super goed!!
Ik geef voor deze nagellak een 4 van de 5 sterren!!!
Zelf zou ik hem zeker te weten aanraden.
Voor mij was het wel een overgang om van felle kleurtjes opeens naar een neutrale kleur te gaan.  Maar ik vind hem mooier dan verwacht.

Dan natuurlijk de 530 Up In The Air. Als allereerst weer over de naam (sorry).
Echt de naam past er zo goed bij!! Het heeft echt een kleurtje van de lucht.  Ik draag hem graag op mijn tenen, want hij past gewoon goed bij mij schoenen... XD Maar vooral, omdat de kleur zo verschrikkelijk mooi is.
Toen ik in de winkel stond was het 1+1 gratis actie, en daar ging ik natuurlijk even gebruik van maken!  Ik ben gewoon helemaal verliefd op deze kleur!! <3

Hij komt van de nieuwere lakjes, de nieuwe collectie dus.  Catrice zegt dat de lakjes (ook de oudere) verbeterd zijn, qua texstuur en dekking. Zelf vind ik dat de dekking zeker klopt, want mij eerste lakje van Catrice dekt voor geen ene meter!!!!   
En de nieuwe 4 nagellakjes die ik gekocht hebben doen dat wel goed.  Deze nagellak, zou ik zeker opnieuw kopen en ik geef het een 4 van de 5 sterren. (Net zoals die van de ULTIMATE NUDES XD)

Liefs,
      Sabine
PS. Ik zou het echt leuk vinden als je een reactie achter laat, met een antwoord op deze vraag: Wat is jou favoriete lakje van Catrice? (Als je dat niet hebt, van een ander merk)

2 opmerkingen:

  1. 'Bye, Bye Birdy!' is echt zo een mooi geel!
    Alleen dekt hij niet zo goed en laat hij streepjes achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk blog! ik vind lakjes van catrice de beste ( verschilt wel per kleur.. meesten (oudere formule) met een witte smalle dop vind ik geweldig goed, de nieuwere ronde flesjes vind ik iets te dikkig.

    wat ik ook een goed (budget)merk vind is de lakjes van de Action ( merk het max...) paars en blauw zijn wat te dik maar de parelmoerwit, roze, rood en zwart dekken perfect en ben je voor 45 cent per potje klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen