zaterdag 28 mei 2011

Kruidvat Reinigings producten

Heeey Meiden,
Wie koopt er nou niet is een keer goedkope Reinigingsproducten?  Niks mis mee, lekker goedkoop en soms werken ze nog eens heel erg goed.
Zelf heb ik op het moment Huid reinigings producten van de Kruidvat.
Ze zijn oké, maar natuurlijk niet geweldig!  We zullen maar beginnen met de Reinigingsmelk&Tonic:
- Reinigingsmelk (Voor droge tot gevoelige huid):
Hij is heel erg vloeibaar, dus kijk uit als je in de fles knijpt anders komt er genoeg uit voor 3 dagen!  Soms als je net iets teveel pakt, en je dat allemaal op je huid 'uitsmeert' voelt je huid heel erg vet.
Dat vind ik een super groot nadeel!  Ik hou er namelijk niet van als je huid vet aanvoelt, en als de reinigingsmelk niet snel intrekt.
Maar helaas gebeurt dat wel bij deze... :'-( Ook prikt hij soms een heel klein beetje.
 Voor deze reinigingsmelk geef ik een 6 á 7
- Tonic (Voor droge tot gevoelige huid):
Ik snap niet, waarom ze zeggen dat deze voor de droge tot gevoelige huid moet zijn!  Want vaak prikt hij, af en toe niet maar wel heel erg vaak.Dat vind ik nou echt super stom!  Vooral momdat ze zeggen dat het voor een gevoelige huid geschikt is, terwijl het gewoon prikt!
Dus als je een gevoelige/droge huid hebt koop hem dan niet! 
Voor deze tonic geef ik een 6

Volgende keer vertel ik iets over hun reinigings gel! :-D
XxXyes Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten