donderdag 9 februari 2012

Twitter, nog ander account: @Ikzouwillendatx

Heeey Meiden,
Even wat anders dan beauty!
Ik heb naast mijn normale twitteraccount: @Sabientje1999 ook een ander account aangemaakt, namelijk:
@Ikzouwillendatx .
Mijn tweets gaan over van alles en nog wat. En ik zou willen dat jullie mij daarop even volgen en tegen vrienden zouden kunnen vertellen over dat account.
Ik ga nu richting de 400 followers en wil er natuurlijk wel 1000 krijgen. Als jullie mij daar eventjes bij zouden willen helpen?! ;D
Ik zou het echt super leuk vinden als jullie mij via twitter dus op dit account gaan volgen... En ik beloof je, je TL zal nooit meer saai zijn :)
Jij < Jij > Jij ^ Jij > en Jij < volg mij!!!
@Ikzouwillendatx
XXX Sabine
PS. Hier kun je een paar van mijn tweets zien, dan krijg je een beetje een indruk:


5 opmerkingen:

  1. Hey sabine,
    leuk twitteraccount
    maar ik heb een vraagje
    wanneer komt het artikel van je outfit en look van je schoolfeest online?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vergeten foto's erover te maken :$
      Echt zooo stom van me! Ik dacht er nog aan.
      Misschien kan ik wel een keer die ooglook namaken :-)

      xxx Sabine

      Verwijderen
    2. Ooh jammer, maan geeft niet hoor ik zou het ook vergeten haha.
      trouwens jammer dat je een break hebt maar ik snap het wel.
      ik wilde trouwens niet aandringen over dat artikel hoor, ik vroeg het me gewoon af. :)

      doeidoei

      Verwijderen
  2. Hi sabine, ik heb je een tijdje geleden gemailt dat het me leuk leek om je te helpen met je blog omdat je de laatste tijd zo weinig blogt. Daar heb ik niks op terug gekregen, het kan zijn dat je het niet gezien hebt of geen hulp wilt. Maar ik vroeg het me toch nog even af. liefs, Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    wanneer komt er weer eens een blogpost? De laatste is al meer dan een maand geleden :O

    BeantwoordenVerwijderen