donderdag 25 augustus 2011

Hema Lipgloss nr. 44

Heeey Meiden,
Ik keek vanochtend eens in mijn lipstash en dacht: "Waarover zal ik een review schrijven?" En toen zag ik een lipgloss van de Hema liggen en wist dat ik daar een review over wou doen.
    Hier komt ie:...



 
Dit is een lipgloss van de Hema. De kleur heet 44, of beter gezegt: is het nummer 44. En zoals je kunt zien is hij goud!
  Als je hem op je lippen doet zie je een gouden gloed in het product, en je lippen voelen super zacht! De verpakking is lekker simpel en dus niet te opvallend, zoals eentje met allemaal tirelantijntjes erop en eraan. (Maar een beetje versiering is natuurlijk wel leuk :D)
   De applicator van de lipgloss is erg bol (wat ik er wel een beetje raar uit vind zien :p), maar heeft toch ook weer een beetje een normale applicator vorm! (Hij zit er dus tussenin zeg maar)
Op de applicator zit zeker niet te veel lipgloss, maar net niet te weinig. Als je van een dikke laag lipgloss houd moet je hem niet nemen, als je van een dunne of normale laag lipgloss houd is hij precies goed. :) Hij was ook niet duur: €3,-!

Ik vind het een fijne lipgloss met een mooie kleur, en werkt heel erg fijn voor de prijs! En hij is makkelijk verkrijgbaar :p (Bij de Hema zelf)
Hopelijk hadden jullie hier wat aan, en tot de volgende keer!
Xxx Sabine

3 opmerkingen:

  1. Ik wil die ook kopen!! Die kleur is idd super mooi <3
    -kissesXxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat ik hem nu nergens meer kan krijgen?? ik heb deze al 8 jaar en nu is hij al heel lang niet meer in de schappen te vinden?? :(

    BeantwoordenVerwijderen