woensdag 24 augustus 2011

The Body Shop Mango Body Butter

Heeey Meiden,

Eerst nog wat mededelingen voordat ik ga beginnen met vertellen over deze Body Butter:
  1. Misschien hebben jullie het al gezien, maar mijn site is weer een hele transformatie ondergaan. Nieuwe achtergrond, nieuw lettertype enz.. Hopelijk vinden jullie dat wel een beetje mooi :)
  2. Er is ook een nieuwe pagina bij: "Mijn Nagellooks''. Daar staan foto's op van looks met Nagellak, maar niet van alle foto's zal ook een Nail Tutorial op mijn site komen te staan maar... Als je een look zo leuk vind dat hij wel online moet komen staan zet je een request onder de blog neer, tot nu toe staat er nog maar eentje op.
  3. Ik schrijf de laatste tijd meer blogs, omdat: Ik nu meer tijd heb, en ik over een week naar de middelbare ga en dus minder tijd voor Youtube en mijn site zal hebben.

Zo en nu ga ik beginnen over: The Body Shop Mango Body Butter!!!!!!!!

Deze Body Butter heb ik vorige week Donderdag gekocht in Breda in dus: The Body Shop. Het is een van mijn favo winkels samen met de Sephora. (Al heb ik daar nog nooit iets gekocht... Het is gewoon een super winkel XD)
Ik had wat geld gespaard voor dit product, omdat hij niet goedkoop is namelijk €15,-! Dat is dus wel even sparen, maar dan heb je ook iets super goeds en lekkers :p voor je geld. In deze Body Butter zit olie van de zaad van de Mango, en ruikt super lekker! :) Hij is wel voor de zeer droge huid. (Zie de verpakking hieronder)
Zelf heb ik een normale tot droge huid, maar ik kan hem gewoon gebruiken! Hij is makkelijk smeerbaar en lekker creamy <3De geur van de Mango ruik je van 's Ochtends vroeg tot 's Avonds laat!
Ik vind de Body Butter geweldig en is zeker je geld waard! Dit is trouwens ok mijn fovoriete 'Body Product', en zal ik blijven kopen.
The Body Shop Mango Body Butter punt:                                                                    10!!!!!!!!!!
Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad en tot de volgende keer. (En vergeet niet te stemmen op de poll!)
Xxx Sabine

2 opmerkingen:

  1. Heeeey ;D
    Ik ben ook helemaal gek op BodyButter van TBS. Ik heb ook een blog: www.beautyby-you.blogspot.com en mijn utube: nailarttut :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee ik ben gek op mango maar ik heb telkens niet genoeg geld ervoor. weet jij misschien een goedkopere keuze?

    BeantwoordenVerwijderen