dinsdag 3 mei 2011

Shoplog 02-05-2011


Heeey Meiden,
 Ik ben gisteren gaan shoppen, en in mijn filmpje daarvan had ik gezegd dat ik nog een blog hierover zou schrijven, dus nu doe ik dat maar weer even voor jullie!<3

Als eerst ben ik naar de kruidvat geweest en heb ik de spullen gekocht:
Ik had (alvast) een nieuwe deo nodig.  Ik gebruik nu op het moment de deo's van Rexona girl, want ik vind ze super fijn.
Ik gewoon niet meer!!! En dat had ik bij andere deo's niet, zeker niet bij die van Vogue.  Deze nieuwste deo van Rexona girl heet: MusicFan (zie afbeelding).
Zoals je kan zien is het een knal blauwe verpakking, met meerdere muziek platen, erg mooi dus! En het ruikt ook nog eens kei lekker XD.
Hij is niet dat je zegt erg duur, maar je kan andere geuren veel goedkoper bij de action halen!
De deo was €3,-, bij de action kan je Tropical Power (die bij mij bijna op is) halen voor €1,19, terwijl hij bij de kruidvat €3,- kost!! Maarja... : - D


Ik wou graag nog een voelbare foundation hebben van Catrice maakte niet uit welke, want Catrice is gewoon altijd al goed!
Dus ik heb deze foundation gekocht:
   De catrice pefect resist make-up in 010 PERFECT NUDE
Ik dacht dat het veel te donker was, maar dat was dus niet.  Ik heb hem vanochtend nog aangebracht, en de kleur is niet te doneker voor mij!<3
Het flesje ziet er heel profecioneel uit, wat trouwens is bij eigenlijk alle Catrice producten.
Je kan de foundation op je hand krijgen via een pompje dat is handig!  Ikzelf gebruik minder dan een heel pompje, want dat is gewoon net iets teveel.
Hij dekt niet heel erg, maar voor mij is het goed genoeg, want ik heb niet veel onzuiverheden. : -D

Ook wou ik graag een nieuwe compact powder, omdat je bij mijn Catrice mineral compact powder al pen ziet... : - ( Echt jammer, want die poeder is echt erg goed dus die is ook aanteraden.
Maar toen heb ik dus een nieuwe poeder gekocht:
Essence mattifying compact powder 02 SOFT BEIGE
Het is een hele fijne poeder die ook echt matteerd, want ik verwachtte er niet zoveel van.
Ik heb hem vandaag ook op, en hij is gewoon echt heel erg goed vind ik!
En wat ook goed is is dat er ook mineralen in zitten.
Daarna ben ik naar de Hema gegaan, want om de foundation op te doen moet je natuurlijk wel een foundation kwast hebben dus die heb ik toen ook gekocht.
De kwast is super zacht, als je de foundation heb aangebracht zie je soms wat kleine streepjes, maar als je met je vinger daar snel overheen gaat zie je dat niet meer.


En dan een lichtroze kwast met witte haren, waarbij staat: €4,50
( Sorry voor de foto's, maar mijn eigen foto's doen het opeens niet meer > : - ( )





Daarna ging ik bij de Etos 2 lippenbalsems hallen:
  Etos zon lipbalsem SPF 25 & MNY lipbalsem 159 (Limited Edision)
Ze zijn allebei mega fijn, alleen bij de Etos lipbalsem worden je lippen wel een beetje wit, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat er dus zonnebrand inzit.
 Die van MNY geeft een mooie glitter & glans af, en hij ruikt naar caramel <3 (Hier kan ik geen foto's van vinden)
  Daarnaast had ik nog wat etos Wattenschijfjes gekocht.  Deze wattenschijfjes gebruik ik al heel de tijd dat ik watjes gebruik, en ik hoe het ook altijd zo.
Want ze zijn mega goed, en natuurlijk goedkoop. 80 stuks voor €0,80!!!
Dus die zijn aanteraden.

Als laatste ging ik naar de Action om een parfum te halen, om te kijken of die net zo goed en lekker is als een duurdere parfum.
Ik heb er een filmpje over gemaakt, (shoplog die hierbij hoort, link staat hieronder) en toen vond ik die super de puper lekker.  En toen zei ik nog:"Ik denk dat ik hem misschien over een aantal dagen hem niet meer lekker zal vinden." en JA dat klopt (een beetje), want als ik eraan ruik krijg ik een beetje hoofdpijn.
De geur opzich is wel oké, maar dat ik er hoofdpijn van krijg : ' - (
Maar voor €1,59 is het zeker niet erg dat het niet echt mega goed is:
Maar ik ga die nu nog niet gebruiken, want ik heb nog 2 half volle flesjes parfum liggen die toch nog wel iets lekkerder ruiken! HIHI
  Bedankt voor het lezen!!<3
        XxXyes Sabine
PS. Link van deze Shoplog en nog bedankt voor de reactie's en het volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten