zaterdag 30 april 2011

Maybelline NewYork EXPRESS finish pearl Nagellak

Heey Meiden, <3
Ik heb voor het eerst de Maybelline NewYork EXPRESS FINISH pearl nagellak opgedaan, en ik wil daarover wat vertellen, omdat hij erg goed is!
 Als eerste is de kleur super mooi, een beetje parelmoer met een mooie shimmer.  Het potje ziet er ook mooi uit, wel een aparte vorm maar dat vind ik er nou juist zo leuk aan.
Er zit ook best veel in, 10 milliliter. (Net zoveel als in de lakjes van Catrice, en somige lakjes van Essence)
De nagellak zelf is makkelijk aan te brengen en dat komt dus door het kwastje.  Het kwastje is plat, en gewoon makkelijk in gebruik!  De nagellak is ook goed te verdelen, en niet te dik of te dun.
Je hoeft er maar 2 laagjes van aan te brengen, want bij 1 laagje schijnt ie heel erg door. (Bij de meeste moet je 2 laagjes aanbrengen, alleen bij eentje van Essence die ik heb hoeft dat niet!)
Op de verpakking staat dat hij binnen 40 seconde droogt op je nagels.  Ik zou niet kunnen zeggen of het echt 40 seconde is, want ik heb niet geteld :-$.
Maar hij droogt in dat geval wel heel erg snel en goed op, want ik heb hem nu pas ong. 20 minuten op en ik kan gewoon mijn nagels op tafel houden zonder dat er een afdruk van de tafel opkomt.
Bij de Catrice en Essence lakjes zou ik dat wel hebben gehad maar bij deze dus niet!!  Dus hij droogt echt mega goed en snel.
  Het enige nadeel, wat toch best wel grappig is, is dat er van die kleine soort van luchtbelletjes in/op de nagellak komen, en dat is wel jammer.  Maar deze nagellak is wel mijn favorite!!

Hij is natuurlijk wel duurder dan budget nagellak, maar als hij op is zou ik hem zeker opnieuw kopen.
De nagellak is ongeveer €8,50 maar echt de moeite waard om te halen, want zoals ik al de hele tijd zo'n beetje zeg hij is gewoon de beste nagellak tot nu toe.
Nu ga ik mijn geld een beetje sparen om meer duurderen nagellakjes te kunnen kopen, want ik merk wel dat de kwaliteit ervan wel een stukje beter van is.  Maar natuurlijk is budget nagellak ook heel erg fijn! :-D
XxXyes Sabine
Ps. Ik zou het mega lief, leuk, en aardig vinden als je een reactie achter willen laten, en deze blog / mij te volgen!!<3


2 opmerkingen: