maandag 22 augustus 2011

Nail Tutorial Roze, Paars en Wit

Heeey Meiden,
Vandaag laat ik jullie mijn eerste Nail Tutorial zien! Helaas kan ik geen filmpje hierover maken, omdat ik geen plek heb waar ik mijn camera dan goed kan zetten. Daarom nu eentje met foto's, dit gaat hij uiteindelijk worden:

Eerst ga je beginnen met een Base Coat of een Nail Hardener op te doen, om je natuurlijke nagels te beschermen. Hierdoor kunnen ze niet breken, en worden ze ook nog eens sterker! Als je 3 tot 5 minuten hebt gewacht om het te laten drogen doe je er 2 of 3 lagen knal of barbie roze over.
Ik heb gekozen voor: Gosh 598 Bubblegum, een knal roze lak!
Daarna maak je met een Lila of Paarse kleur een soort van een halve maan op je nagels. Doe dit heel erg rustig, neem je tijd ervoor! Gelukkig is dit ook niet zo heel moeilijk om te doen :)



Dan pak je een wit velletje papier of een visite kaartje, en leg je daar een druppel witte nagellak op. Neem een Satestokje of een ander dingetje waarmee je dotjes kunt zetten op je nagels.
Daarmee ga je kleine en grote witte stippen in de 'halve maan' zetten. Je moet wel je tijd nemen voor deze Tutorial, als je pas echt net begint met nagels lakken moet je dit denk ik niet proberen! Dan ben je zeker 2 tot 3 uur bezig. Als je gewoon goed nagels kunt lakken ben je ongeveer 30 minuten tot een uur mee bezig!      Als je deze dotjes gemaakt hebt, wacht je even 5 minuten voor het drogen, en dan heb ik een super handige en effective tip!!! Houdt je nagels een voor een onder de koude kraan, daardoor droogt de nagellak super de super snel. Als je dat hebt gedaan heb je bijna het eind resultaat!
Doe daarover heen een topcoat naar keuze!
Dit zijn de nagellakjes die ik gebruikt heb:
Essence Damond Power Shield Nagel Verharder  -   Gosh 598Bubblegum
Catrice 130 Lucky in Lilac
Janet Paris Striper Wit
Miss Sporty Topcoat

Willen jullie meer van dit soort Nail Tutorials? Dan moet ik minimaal stemmers hebben die op de poll stemmen met het antwoord: "Ja :D", want dan pas weet ik dat jullie dit leuk vinden en dat er meer moeten komen... Tot die tijd dat er geen 5 stemmen zijn komen er ook geen Nail Tutorials :( Dus wil jij dat dit meer komt?!! Stem dan op de poll. (Als er 5 stemmen voor "Ja :D" zijn betekend dat nog niet dat op die dag al gelijk een Nail Tutorial komt, omdat ik die dan nog moet maken :S)
Xxx Sabine

6 opmerkingen: