vrijdag 22 april 2011

Shoplog(20-04-2011) de spulletjes

HOI MEIDEN,
Ik heb gisteren dus geshopt zoals jullie misschien in het filmpje gezien hebben. (Anders niet en dan kan je kijken bij 'Mijn Video's''pagina) Toen zei ik dus dat ik over al de producten samen, een blog zou schrijven en nu doe ik dat dus!

Als eerste heb ik deze oorbel gekocht, dit is zo'n oorbel die, die 2 meiden van GTST hebben ontworpen.  Alleen niet die echte oorbellen, want die zijn iets van €30,- euro ofzo!!
Ook heb ik toen nog een nieuwe zonnebril gekocht alleen daar heb ik geen foto van gemaakt.  Het is een beetje een groot formaat bril, met aan de zijkanten super schattige strikjes! : - D
  Toen had ik 2 nagellakjes gekocht van Essence, nou ja eigenlijk een lakje & een Matt top coat:
Links naar Rechts:

- Maybelline New York EXPRESS FINISH pearl 405P PEARLY PASTEL (gekregen van vriendin)
- Essence multi dimension xxxl shine nail polisch 70 MAKES ME WEAK
- Essence MATT top coat
   De Essence multi dimension  is makkelijk aantebrengen alleen dan ziet hij er in het begin, bij het 1ste laagje, niet erg mooi uit... Maar later als het 2de laagje een beetje opgedroogd is wordt tie wel mooi.
De MATT top coat werkt echt heel erg goed!!!! In het begin denk je echt:"Moet dit matt zijn???!", maar als je even 10 seconde wacht wordt het echt zo snel matt!  Dat geeft daarom ook echt een mooi effect.

De Essence stay with me longlasting lipgloss is gewoon echt mega fijn!  De applicator is echt heel erg grappig zoals je kan zien op de foto, en dat is heel fijn, want dat past om je lippen heen. 
De lipgloss wordt dan mooi verdeeld!  Mijn lippen zijn erg goed gepigmenteerd, en zelfs deze lipgloss geeft een licht roze kleur.  Hij heet: 01ME&MY ICECREAM en dus een super mooie lichtroze kleur.
Hij is echt longlasting, want hij blijft bij mij echt 3 uur zitten.  Het is wel zo dat je gerust een beetje kan drinken, maar niet je lippen overal aan afvegen enzo! Maar ik vind hem mega fijn, en om aan te raden.

Dan heb ik nog de Essence Gel eyeliner gekocht deze is nieuw net zoals de Lipgloss.  Daarbij had ik nog een speciaal kwastje daarvoor gekocht.
Hij is heel erg romig en vloeibaar, als je er heel zachtjes doorheen zou duwen dan zou er echt een stuk uit zijn.  Daarom moet je er heel zachtjes doorheen gaan met een kwast.  Ze zegen dat tie ook waterproof is (op de achterkant van het product) maar dat weet ik niet, hij blijft wel lang, mooi, en goed zitten!
Ik had ook een duurdere waterproof mascara nodig, en ik wou graag Maybelline New York the COLOSSAL VOLUM' EXPRESS waterproof mascara.  het borsteltje is heel erg groot en daardoor krijg je mooi volume, maar nogsteeds een mooi natuurlijk effect.
Nu ben ik meer van, dat je iets meer mascara mag zien, maar deze vind ik nogsteeds mega fijn.
Je had bij de kruidvat (t/m 24 April) een actie van dat je een oud make-up product in kon ruilen voor een gratis NYC product!!! Een mega leuke actie, en daarvoor had ik een afgebrokkelde oogschaduw weggegeven, in ruil voor een cover stick.
Hij werkt echt heel erg goed en blijft dus ook erg goed zitten, en vervaagd niet!
(Sorry dat de foto zo raar staat! : - $)

Bedankt voor het lezen van deze best grote blog over wat ik toen gekocht had.
Hopelijk vonden jullie het leuk, en hopelijk lezen jullie de volgende keer ook weer!!!<3
XxXyes Sabine

1 opmerking:

  1. Supergezelie was het!<3
    moeten we nog een x doen..
    ps hoe maak je eigenlijk een website...?

    BeantwoordenVerwijderen